Маркетинг «Tiens Group»
Президент Міжнародної корпорації «Tiens Group» Г-н Лі Цзіньюань сказав:
«Я впевнений, що невтомні зусилля співробітників Міжнародної корпорації «Tiens» допоможуть ще більшій кількості простих людей змінити на краще свою долю: позбутися від бідності, стати здоровими і сильними».
Основний бізнес корпорації «Tiens Group» - це прямі продажі. Шляхом прямої покупки клієнтом продукції у корпорації та її споживання відбувається скорочення витрат на рекламу, оплату праці продавців, оренду торгових площ і т. д., при збереженні деяких споживчих витрат. У цьому випадку економія витрат еквівалентна збільшенню прибутків співробітників.
За допомогою «Теорії оновлення» у рамках концепцій «Три мережі в одній» і «Взаємодія шести мереж» міжнародна корпорація «Tiens Group», використовуючи величезні ресурси своїх мереж для реалізації продукції, туристичні семінари та інші засоби, активізувала спільноту споживачів продукції «Tiens Group» ( 30 млн. сімей), створила свого роду потужний двигун, який допоміг їй подолати всі межі і об'єднати всі ресурси суспільства, тим самим підвищивши як індивідуальну конкурентоспроможність представників «Tiens Group», так і конкурентоспроможність міжнародної корпорації «Tiens Group».
Президент Міжнародної корпорації «Tiens Group» Г-н Лі Цзіньюань сказав:
«Я впевнений, що невтомні зусилля співробітників Міжнародної корпорації «Tiens» допоможуть ще більшій кількості простих людей змінити на краще свою долю: позбутися від бідності, стати здоровими і сильними».
Основний бізнес корпорації «Tiens Group» - це прямі продажі. Шляхом прямої покупки клієнтом продукції у корпорації та її споживання відбувається скорочення витрат на рекламу, оплату праці продавців, оренду торгових площ і т. д., при збереженні деяких споживчих витрат. У цьому випадку економія витрат еквівалентна збільшенню прибутків співробітників.
За допомогою «Теорії оновлення» у рамках концепцій «Три мережі в одній» і «Взаємодія шести мереж» міжнародна корпорація «Tiens Group», використовуючи величезні ресурси своїх мереж для реалізації продукції, туристичні семінари та інші засоби, активізувала спільноту споживачів продукції «Tiens Group» ( 30 млн. сімей), створила свого роду потужний двигун, який допоміг їй подолати всі межі і об'єднати всі ресурси суспільства, тим самим підвищивши як індивідуальну конкурентоспроможність представників «Tiens Group», так і конкурентоспроможність міжнародної корпорації «Tiens Group».